Australijos mokslininkų nuomone, paplitęs šiuo metu žinių pateikimas pasitelkiant PowerPoint ir analogiškas programas, prastina naujų žinių įsisavinimą. Siūloma, dažniau naudotis tradiciniais mokymo metodais.
Profesorius Džonas Sveleris (John Sweller) kartu su kitais Australijos NSW universiteto mokslininkais tvirtina, kad „PowerPoint naudojimas yra tikra katastrofa“, „juo reikia atsikratyti“. Tikrai efektyvu auditorijai pateikti diagramas, kai informacija pateikiama papildančiais žodžius pavidalais, bet kada kalbama tai kas parašyta skaidrėse, informacijos suvokimas ženkliai krenta. Tai vyksta dėl papildomo smegenų apkrovimo tokiu pačiu informacijos srautu.
Trumpoji atmintis, kuri pirmoji priima išorės informaciją, vienu metu gali susidoroti su dviem-trim užduotimis ir jei pateikiama tas pats skaidrėse ir žodžiu, dėmesys yra „padalinamas“ tarp šių dviejų šaltinių. Pačiam informacijos suvokimui ir užduočių sprendimui nelieka vietos, o dėl trumposios atminties ypatybių (atmintis juk trumpalaikė), ji po kelių sekundžių pamirštama.
Mokslininkai siūlo vietoj žodžių dubliavimo, skaidrėse pateikinėti tik pagalbinę informaciją ir jau išspręstų užduočių atsakymus. Tokiu būdu bus primenant tai kas pasakyta, galima pagerinti žinių įsisavinimą.